Fotografia reklamowa znajduje zastosowanie zarówno w marketingu internetowym, jak i tradycyjnym. Zdjęcia reklamowe zamieszcza się między innymi:

– w firmowych katalogach i broszurach,

-w menu restauracji,

-w ulotkach reklamowych,

– w sieci 

– na firmowych

stronach, Facebooku, Instagramie,

-na billboardach.

Często fotografie łączą się z hasłami reklamowymi czy nieco dłuższymi treściami. Niezależnie od miejsca i sposobu ich publikacji, stanowią sposób na zwiększenie efektywności sprzedaży, a także sprzyjają budowaniu relacji z klientem.

Packshot

Zdjęcia packshotowe są po to, aby w odpowiedni sposób zaprezentować Wasze produkty. Odpowiednio oświetlony i pokazany produkt z pewnością przyciągnie uwagę odbiorców.

Fotografia produktowa

Przedstawiamy produkty w koncepcji klienta, które zazwyczaj podlegają aranżacji.

Zdjęcia typu duch

Skierowane są głównie do producentów i sklepów odzieży. Przedstawiają produkty na niby manekinie dzięki czemu znacznie lepiej się prezentują.