Fotografia korporacyjna | Fotografia biznesowa | Personal Branding

Prawidłowo wykreowany wizerunek w biznesie jest istotnym elementem każdego managera, lidera, pracownika czy dyrektoraFotografia biznesowa powinna tworzyć wizerunek zdecydowanej, profesjonalnej osoby, która pozostanie w pamięci, a tym samym będzie skutecznie oddziaływać na nowych potencjalnych klientów.

Wszystkie starania o zrobienie dobrego pierwszego wrażenia wśród klientów, współpracowników czy dostawców skupiają się jeszcze na długo przed tym jak Was poznają.

Fotografia biznesowa jest bardzo specyficzną dziedziną, która ma na celu wykreowanie ciekawych wizualnie zdjęć, które przyciągną uwagę a jednocześnie pokazują charakter danej osoby. Fotografia jest bardzo ważna w kontaktach, dlatego powinna zostać wykonana wedle wcześniejszych wytycznych w profesjonalnym studio fotograficznym i przez odpowiedniego fotografa.

Fotografia korporacyjna jest przede wszystkich po to, aby ujednolicić wizerunek organizacjiPortrety pracowników, kadry zarządzającej oraz dyrekcji są ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój firmy oraz postrzeganie jej na zewnątrz. Fotografia pracowników to element kreujący wizerunek całej korporacji bo dzięki nim możemy pokazać kompetencje, osobowość, profesjonalizm pracowników jeszcze przed spotkaniem z umówioną osobą. Taka fotografia podkreśla przynależność oraz identyfikację zespołową wraz z kadrą zarządzającą.

Personal Branding jest to budowanie swojego wizerunku. Celem takiego działania jest wykreowanie osobistej marki, która zyska uznanie w Twoim otoczeniu.
W zakresie działań wykorzystujemy różne środki, których celem jest budowa i promocja swojej marki poprzez – styl ubierania się, sposób wypowiedzi, rodzaj zdjęć. Personal branding w dalszym ciągu może kojarzyć się z celebrytami, ale nic bardziej mylnego. Tym bardziej, że w dobie wszechobecnego internetu wszelkie działania związane z samopromocją stają się dużo bardziej proste. Personal branding to także wykorzystywanie materiałów do promocji swojej marki poprzez takie portale jak Facebook, Instagram czy LinkedIn
Budowanie marki osobistej to dobrze zaplanowany proces zarządzania swoim wizerunkiem